Grąžinimas ir garantija

Grąžinimas 

UAB „Krinona“ el. parduotuvės www.cascada.lt pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Grąžinama prekė turi atitikti šiuos kriterijus:

    • prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

    • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

    • grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos, kokia buvo gauta;

    • turi būti grąžinamos ir su pirkiniu gautos dovanos.

Jei prieš tai nurodytos sąlygos įvykdytos, tai susisiekite su mumis elektroniniu paštu eshop@cascada.lt ir informuokite apie ketinimą grąžinti prekę nurodę užsakymo numerį. Atsiųsime Jums grąžinimo informaciją ir užsakysime kurjerį paimti prekės. Kurjerio iškvietimas yra nemokamas. Taip pat galite grąžinti prekę/-es į Jums patogią Cascada parduotuvę (prieš tai informuokite mus el. paštu į kurią planuojate vykti). Per paštomatą prekių grąžinimo siuntimas negalimas.

Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia:

prekių grąžinimo prašymas 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus nustatytomis taisyklėmis. Jei gavote nekokybišką prekę, susisiekite su mumis el. paštu eshop@cascada.lt.

Gavę grąžintą prekę ir įvertinę jos kokybę, per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžiname pirkėjui pinigus už prekę. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. 

Prekės įsigytos fizinėse Cascada parduotuvėse

Mažmeninės prekybos taisyklės numato, kad prekės keičiamos ir grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Kreipiantis reikia turėti prekės įsigijimo čekį.

Grąžinti galima ne visas prekes. Išsamų negrąžinamų prekių sąrašą rasite „Mažmeninės prekybos taisyklėse", patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija:

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e

Garantija

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus prekėms įsigytoms Cascada parduotuvėse yra suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (peiliukai, laidai, akumuliatoriai ir pan.), išskyrus perdavimo metu buvusius trūkumus. 

Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis į garantinį servisą:

Tel. nr.: +370 640 33213, +370 655 94090

El. paštas: servisas@krinona.lt

Garantinio serviso darbo laikas:

I - V 9 - 18 val.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės, taip pat, galite pateikti elektroninėje ginčų sprendimo platformoje ec.europa.eu/consumers/odr/.

© Visos teisės saugomos UAB "Krinona" 2024.