Saphira Greenberg, įkūrėja ir generalinė direktorė: Negyvosios jūros prekės ženklo kūrimas

Saphira Greenberg

Kaip Saphira plaukų priežiūros prekių ženklo kūrime pasitelkė pozityviąją psichologiją ir 26-ių mineralų paslaptis

Vėlyvos vakarienės metu laive Bahamose prisėdome pasikalbėti su Saphira Greenberg, „Saphira Hair prekių ženklo įkūrėja ir generaline direktore. Šventinę savaitgalio kelionę praleidę jūroje kartu su jos šeima, kolektyvu ir pedagogais, negalėjome atsistebėti energija, kurią šis prekės ženklas spinduliuoja iš vidaus. Išplaukę vos prieš 48 val., po jaukaus savaitgalio grįžome pasisėmę žinių apie prekės ženklo kertines vertybes, bendruomenę ir mineralogijos tyrimų svarbą produktų gamyboje.

Šio pokalbio metu išgirdome nepaprastą istoriją, kuri neabejotinai įkvėps būsimas grožio industrijos verslininkes. Studijavusi pozityviąją psichologiją ir įkūrusi įmonę, kurios plaukų ir galvos odos priežiūros produktai pasitelkia gydomuosius Negyvosios jūros mineralus, Saphira papasakojo apie savo kelionę nuo pat įkūrimo iki šiandieninės prekės ženklo sėkmės.

Kaip ir kodėl Saphira pasirinko „pozityviąją psichologiją“? 

Prieš įsitraukdama į kosmetikos pramonę, Saphira studijavo pozityviąją psichologiją ir dirbo organizacijoje „Strong Women Strong Girls“, kuri skatina ir palaiko moteris bei kuruoja moterų vedamą mentorystės programą. Pozityviosios psichologijos pradininkas – Martinas Seligmanas, kuris savo knygoje „Learned Optimism“ kalbėjo apie tai, kaip savo vidinį dialogą pakeisti iš pesimistinio į optimistinį susidūrus su neigiama situacija, t.y. į negatyvius dalykus pažvelgti pozityviai. 

„[Idėja yra] sutelkti dėmesį į stipriąsias puses arba dalykus, kuriuos gyvenime galbūt jau turite, pvz., galimybę nusipirkti žurnalą. Net ir lengvas pogulis, tikėsite tuo ar ne, padeda gyventi pozityviau – tai prieinami dalykai, todėl pozityvus požiūris nėra nepasiekiamas, – pasakoja Saphira. – Kalbame [apie] tuos mažus dalykus, kurių tiesiog neįvertinate. Pasitelkę labai paprastas priemones savo gyvenimą galite paversti žymiai prasmingesniu.“

Taigi, kaip pozityvioji psichologija buvo pritaikyta plaukų priežiūros srityje? Saphiros gyvenime pasitaikė puiki proga, visiems laikams pakeitusi jos gyvenimą. 

Kaip plaukų priežiūros paroda įkvėpė Saphirą sukurti prekės ženklą, kuriam vadovauja moterys 

Vedama vidinės motyvacijos įkvėpti, pristatyti pozityviosios psichologijos principus kitiems ir dalintis savo gerove, Saphira įžvelgė neišnaudotą galimybę. Ši idėja kilo dalyvaujant pasaulinėje plaukų priežiūros parodoje Italijoje kartu su vyru Aviadu, kuris ne tik drauge įkūrė „Saphira“ prekės ženklą, bet šiuo metu eina ir vykdomojo direktoriaus pareigas. Anksčiau jis dirbo kosmetikos priemonių platinimo specialistu.  

 „Ėjau į visus pristatymus, o prie visų stendų stovėjo vien vyrai. Visi jie kalbėjo apie gamybos procesus, plaukų priežiūros priemones, dažus – apie viską. Tačiau nebuvo nei vienos moters, nors ši paroda vyko [maždaug] prieš 15 metų. Buvau šokiruota ir priblokšta, – teigė Saphira. – Galiausiai, kai nusprendėme susituokti, vienas iš dalykų, kurį pasižadėjome padaryti, buvo įkurti naują plaukų priežiūros priemonių įmonę, kuriai vadovaus moteris.“ Pažadą jiedu tesėjo. Vos susituokę, jie susidėjo vedybinius pinigus, nuėjo pas teisininką ir atidarė įmonę.

Saphira mineralai iš Negyvosios jūros

Kaip 26 Negyvosios jūros mineralai pakeitė viską 

„Saphira“ produktai praturtinti 26 mineralais iš Izraelio Negyvosios jūros – žemiausios vietos Žemėje. Nors tuo metu mineralai jau buvo naudojami odos priežiūros produktuose, Saphira įžvelgė plaukams skirtų priemonių rinkos spragą. Aiškią viziją turėjusi jauna pora „Saphira“ produktų linijai kurti įdarbino chemiką, kad išsiaiškintų, kokios šių mineralų savybės gali būti naudingos plaukams ir galvos odai. 

„Saphira“ filosofija tiki, kad kiekvienas žmogus turi savo unikalius „mineralus“ ar ypatingas savybes. „Kaip mineralai atgaivina, drėkina ir gydo, taip „Saphira“ skatina kiekvieną žmogų savyje atrasti tuos „mineralus“ ir daryti teigiamą įtaką savo šeimai, bendruomenei ir visam pasauliui“, – teigiama įmonės misijoje.

Saphira ir Aviadas vaikščiojo po Niujorko gatves su produktų lagaminėliu rankose ir taip juos pardavinėjo grožio salonams. Jie beldėsi į duris ir asmeniškai demonstravo savo produktus – štai čia ir įvyko rinkodaros magija. Kiekvienas žinojo, kas yra Negyvoji jūra, tačiau iki šiol nebuvo matę nieko panašaus plaukų priežiūros srityje… Taip grožio salonų durys atsivėrė „Saphira“ prekės ženklui.

 Vieną dieną jie pasibeldė į kosmetikos prekių parduotuvės „Ricky’s NYC“ duris ir ši įsileido „Saphira“ produktus bei paskatino tolesnį šio prekės ženklo augimą. Kol Saphira laukėsi pirmagimio, ji ir Aviadas visus savo produktus laikė rūsyje ir patys išsiųsdavo užsakymus. Puikūs iš lūpų į lūpas sklindantys atsiliepimai ir stilistų rankose atsidūrusių produktų kokybė padėjo „Saphira“ linijai išaugti iki maždaug 50 produktų, kurie platinami daugiau nei 50-yje skirtingų valstybių. 

Kaip stilistai gali pasinaudoti „pozityviąja psichologija“, kad įkvėptų save darbui? 

Saphira, Aviad, Aviva, Joel, brand educators, team members & BTC celebrate the brand on the Saphira Cruise 2023.

Saphira suprato, kad daugelis studijų metu išmoktų dalykų gali būti naudingi stilistams ir ne tik pagerinti jų klientų patirtį, bet ir užtikrinti klientų lojalumą ir verslo sėkmę. Stebėdama šukuosenų meistrus,  ji pastebėjo panašumų su savo psichologinio ir terapinio darbo studijų patirtimi, pavyzdžiui, aktyvų klausymąsi, kuris vaidina didžiulį vaidmenį kirpėjo darbe: klientus reikia išklausyti ir siekti, kad šie jaustųsi gražūs. „Atsirado puiki sinergija, viskas derėjo tarpusavyje“, – teigė Saphira.

Štai kodėl „Saphira“ kolektyvas didžiausią dėmesį skiria stilistų įkvėpimui, pasitelkdamas bendruomenę ir entuziastingai remdamas jų veiklą. „Mano tėtis yra socialinis darbuotojas, mama – šeimos ir santuokos terapeutė, manyje įskiepyta pozityvioji psichologija, o Aviadas [atėjo iš grožio industrijos]“, – Saphira pasakojo BTC. 

Prekės ženklo centre – šeimos vertybės

Nuo pat vaikystės Saphiros tėvai Aviva ir Joelis Tessleriai auklėjo ją vadovaudamiesi giliomis, pamatinėmis vertybėmis – pagarba ir kantrybe vienas kitam. Gimus šiam prekės ženklui, tėvai paprašė prisijungti prie įmonės veiklos ir nuo to laiko įmonės gyvavime vaidina svarbų vaidmenį. Saphira teigia, kad įmonė kuria tvirtą, naujovių kūrimui ir diegimui kosmetikos pramonėje palankią aplinką, skatindama pirmenybę teikti šeimai ir vadovautis pagarbos bei kantrybės vertybėmis.

Kodėl kiekvienas stilistas turėtų išbandyti „mineralinį purvą“? 

Mineralinis purvas (angl. Mineral Mud) – tai vienas pirmųjų „Saphira“ produktų, iš pradžių pavadintas „Plaukų kauke“. „Rinkodaros požiūriu rizikavome, – sako Saphira, – pavadinimą keisdami į mineralinį purvą, tačiau būtent jis keičia žmonių gyvenimus.“ Ilgainiui ji sulaukė skambučių iš moterų, turinčių sunkių plaukų ar galvos odos problemų, kurios jai pasakojo, kaip šis produktas joms suteikė pasitikėjimo savimi. „Šis produktas – pats svarbiausias mūsų linijoje. Jis pakeitė viską“, – teigia Saphira. 

Kada rinktis mineralinį purvą: 

  • Jei norite blizgių, šilkinio švelnumo plaukų. 
  • Jei norite apsisaugoti nuo šiaušimosi ir jį suvaldyti bei pagerinti suskilinėjusių plaukų galiukų būklę.
  • Jei norite vos po vieno naudojimo sudrėkinti sausą galvos odą, nuraminti niežėjimą ir uždegimą bei atsikratyti pleiskanų.

„Mineralai daro didžiulę įtaką mūsų kasdieniniam kūno funkcionavimui, galvos odai ir plaukams, – teigiama „Saphira“ misijoje. – Dėl pagrindinių mineralų trūkumo pasireiškia pirmalaikis plaukų slinkimas ir nepageidaujamas lūžinėjimas bei plauko folikulo raidos pažeidimai.“

Praleidę savaitgalį su Saphira, pajutome, kokį poveikį šis prekės ženklas daro tiek stilistams, tiek klientams. „Svarbiausias dalykas gyvenime – eiti per [jį] ir pasaulį galiausiai palikti su gera reputacija, – sako Saphira, – žinant, kad viską šiame pasaulyje darėte iš visos širdies, su gerais ketinimais ir tik tai, kas yra gera“. 

 Norėdami sužinoti daugiau apie „Saphira“ prekės ženklą, produktų liniją ir socialinį indėlį, spauskite čia.

© Visos teisės saugomos UAB "Krinona" 2024.