lcp
Grąžinimas ir garantija

Uždarosios akcinės bendrovės „Krinona“

Internetinės parduotuvės Cascada.lt

Prekių grąžinimo ir garantinio aptarnavimo taisyklės

    I. Prekių grąžinimas Vartotojui atsisakius sutarties

    1. Vartotojas yra fizinis asmuo, kuris sudaro internetinės parduotuvės cascada.lt prekių pirkimo - pardavimo sutartį su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais).

    2. UAB „Krinona“ el. parduotuvės www.cascada.lt Pirkėjas, kai jis yra Vartotojas, turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešęs apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento.

    3. Vartotojo teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) – 6.228 (11) straipsniai bei Mažmeninės prekybos taisyklės.

    4. Grąžinama prekė turi atitikti šiuos kriterijus:

    (i) prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

    (ii) grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

    (iii) grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos, kokia buvo gauta;

    (iv) turi būti grąžinamos ir su pirkiniu gautos dovanos. Jeigu grąžinama tik dalis užsakymo, dovanos turi būti grąžinamos tuoatveju, jeigu nepirkus grąžinamų prekių dovana nebūtų priklausiusi pirkimo metu.

    5. Už grąžinamos prekės būklę, naujumą ir komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei Prekė neatitinka nurodytų sąlygų, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

    6. Grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

    7. Apie pageidavimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties turite pranešti el. paštu: [email protected]

    8. Pranešimas apie pageidavimą atsisakyti Sutarties turi būti aiškus ir nedviprasmiškas. Galite užpildyti atsisakymo nuo sutarties formą:

SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA

    9. Atsisakius sutarties šiame skyriuje nurodyta tvarka (t.y. kai prekė grąžinama kokybiška, nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje ir esant kitoms išvardintoms sąlygoms), prekės grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.

    10. Pirkėjas turi teisę prekę grąžinti į Pardavėjo vieną iš fizinių parduotuvių „Cascada“, prieš tai susitaręs su Pardavėju apie šią galimybę el. paštu: [email protected]. Jų sąrašą rasite čia:

https://cascada.lt/Cascada-parduotuves

    11. Grąžinant prekę į parduotuvę, Pirkėjas turi atsinešti grąžinamą prekę, su ja gautas dovanas ir jos įsigijimą pas Pardavėją įrodantį dokumentą, tokiu būdu prekės grąžinimo forma yra užpildoma Parduotuvėje ir prekė grąžinama Parduotuvėje dirbančiam pardavėjui – konsultantui, jeigu grąžinama prekė atitinka aukščiau nurodytus prekių būklės kriterijus.

    12. Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.

    13. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę pirkimo - pardavimo sutartį.

    14. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo Pirkėjui perkant prekes išlaidas.

    15. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas turi naudoja tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.

    16. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.

    17. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį Pirkėjui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka Pardavėjui.

    18. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui (apie tai aiškiai susitarus iš anksto), išskyrus atvejus, kai pagal sutartį Pirkėjui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka Pardavėjui.

    19. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

    20. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pardavėjas laikosi  teisės aktuose nustatytų vartotojo asmens duomenų apsaugos reikalavimų.

    II. Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas prekes įsigijus fizinėse parduotuvėse

    21. Šis skyrius taikomas, kai Pirkėjas yra Vartotojas, vartojimo pirkimo – pardavimo sutartims ir kai prekės yra įsigyjamos fizinėse parduotuvėse.

    22. Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje Pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

    23. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių perdavimo jam grąžinti daiktus Pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

    24. Pardavėjas grąžina Pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos.

    25. Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir Pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko Pardavėjo.

    26. Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

    27. Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse (atkreipiamas dėmesys, jog šios taisyklės taikomos Pirkėjams – Vartotojams):

https://www.etar.lt/portal/legalAct.html?documentId=712337a0164711e4afafe56485a7e49a

    28. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai Pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:

* tabaką ir tabako gaminius (kodai pagal Europos Bendrijos kombinuotąją nomenklatūrą, patvirtintą 1987 m. liepos 23 d. Tarybos reglamentu (EEB) Nr. 2658/87 dėl tarifų ir statistinės nomenklatūros bei dėl Bendrojo muitų tarifo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 2 tomas, p. 382), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. spalio 4 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) Nr. 1001/2013 (OL 2013 L 290, p. 1) (toliau – kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą) – 2401–2402);

* parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307);

* fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);

* spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);

* audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);

* kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);

* megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);

* kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),

* pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);

* siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);

* liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);

* perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);

* mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);

* elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);

* antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);

* laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);

* optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);

* laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);

* muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);

* ginklus ir šaudmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9301–9307);

* baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

* žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);

* meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).

    III. Prekių kokybė ir garantija Vartotojui

29. Pardavėjas yra atsakingas Pirkėjui - Vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).

    30. Komercinė garantija prekės nesuteikiama, nebent konkrečios prekės aprašyme nurodoma kitaip.

    31. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį.

    32. Pagal Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse numatytą dviejų pakopų vartotojo teisių gynimo priemonių sistemą, siekiama vartotojo ir pardavėjo teisių proporcingumo ir sutartinių teisinių santykių išsaugojimo, t. y. dėl ES teisės aktų nuostatose numatyto siekio užtikrinti daiktų tvarumą ir ilgalaikį naudojimą, kuomet siekiama sutarties nutraukimą iš esmės laikyti ultima ratio priemone, taip skatinant Vartotojų savo teises pirmiausiai ginti kitais numatytais būdais.

    33. Pardavėjas turi pareigą užtikrinti, kad prekė būtų pataisyta ar pakeista, laikantis šių reikalavimų:

1) nemokamai – netaikant mokesčių už prekei pataisyti ar pakeisti būtinas išlaidas, įskaitant išlaidas už pašto, vežimo paslaugas, už darbą ar medžiagas;

2) per protingą terminą nuo momento, kai vartotojas informavo pardavėją apie netinkamą prekės kokybę;

3) nesukeliant vartotojui didelių nepatogumų, atsižvelgiant į prekės pobūdį ir paskirtį, dėl kurios prekė reikalinga vartotojui.

    34. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant: 

1) prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;

2) prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

3) tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.

    35. Pardavėjas turi teisę atsisakyti užtikrinti tinkamą prekės kokybę, jeigu prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes.

    36. Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, vadovaudamasis teisės aktų nuostatomis, jeigu:

1) Pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba prekės pataisymas ar pakeitimas neatitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytų reikalavimų, arba Pardavėjas atsisakė užtikrinti tinkamą prekės kokybę;

2) prekės trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti prekės kokybę;

3) prekės trūkumas yra esminis;

4) Pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų Pirkėjui.

    37. Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis.

    38. Pirmiausia yra siekiama, kad Pirkėjas grąžintų prekę Pardavėjui tam, kad ji būtų pataisyta ar pakeista. Prekės grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.

    39. Prekės keičiamos ar grąžinamos Pirkėjo rašytiniu prašymu prekės pirkimo vietoje ar kitoje Pardavėjo parduotuvėje „Cascada“ Pirkėjui patogioje vietoje arba gabenama pasitelkiant vežėjus. Pirkėjas Pardavėjui pateikia prekę, ir rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 straipsnio 7 dalyje (jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė) nurodytų reikalavimų.

    40. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo–pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas (pridėtinės vertės mokesčio sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita) (toliau – prekės pirkimo–pardavimo dokumentas).

    41. Jeigu Pirkėjas nepateikia prekės pirkimo–pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik Pardavėjui sutikus.

    42. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus.

    43. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

    44. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

    45. Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės, taip pat, galite pateikti elektroninėje ginčų sprendimo platformoje ec.europa.eu/consumers/odr/.

    46. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t. t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

    47. Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis į garantinį servisą:

Tel. nr.: +370 640 33213, +370 655 94090

El. paštas: [email protected]

Garantinio serviso darbo laikas:

I - V 9 - 18 val.

    48. Serviso paslaugos už prekių remontą/detalių keitimą ir pan. pasibaigus garantiniam terminui arba esant negarantiniams gedimui yra mokamos.

© Visos teisės saugomos UAB "Krinona" 2024.